Спонсорирани постове (PR Публикации)

Slide background

We are going green today 🙂

Нужда от помощ?

Ние ще ви помогнем да достигнете до
Вашата аудитория, чрез блоговете и форумите.

Добро представяне

Ще успеем да представим Вашата марка
и продукт успешно навсякъде в мрежата.

Какво представляват спонсорираните постове и защо са толкова търсен рекламен формат?

Писането в блогове или „блогването“ е един от най-популярните и достъпни методи да споделяш информация, новини, събития, емоции с целия свят. В наши дни блогване реално е не само споделяне на информация, но и двустранен контакт с хора, интересуващи се от нещата, за които пишем или споделяме в блога си.

Блогове съществуват вече от почти 10 години. Думата блог означава “Уеб дневник”, и той е ефективен онлайн дневник. Но в някои случаи и много повече. Всеки човек може да създаде блог и да си води записки на него, това е лесна част. Блоговете могат да имат точно таргетирана аудитория, ако е тематичен – примерно: блог за автомобили – потребителите му ще са хора интересуващи се от автомобили, двигатели, мощност, новини около тях и др.

Спонсорирани публикацииСпонсорираните постове са реално статиите, които блогъра (собственика на блога) публикува при заплащане. Те са предимно насочени към аудиторията, която той е изградил с времето (автомобилизъм примерно), промотиращи даден бранд, продукт, услуга, събитие, новина и т.н.

За рекламодателя, спонсорираните постове (sponsored posts) са идеален начин да стигне до максимално много потребители, като обхване голяма част от блог пространството. Ефективен метод за добър PR на всеки един бранд и компания.

Спонсорираните постове работят добре за нашия бизнес. Тъй като ние сме медия, която разчита на съдържанието, решихме че слугата би била подходяща и за набиране на таргетиран трафик. Не сгрешихме!

Благодарим на дигитална агенция eSale.bg за доброто ни представяне в чуждестранни блогове и форуми, което ни помогна да увеличим както познаваемостта на марката, така и позициите ни в търсачки като Google, Yahoo и Bing.

Започнете дискусия около Вашия бранд и продукти в българската “Блогосфера” днес.